Kolorowe lato


 Lato jest czasem, kiedy w mojej szafie pojawiają się wzory i kolory. Energia, którą czerpię ze słońca nastraja mnie optymistycznie i powoduje, że chcę otaczać się nasyconymi barwami.
W tym roku postawiłam na polską, unikatową markę Katasze, w której można znaleźć kolorowe ubrania i akcesoria z całego świata. Inspiracją są kobiety z Włoch, Hiszpanii, Meksyku czy Afryki. Dzięki różnorodnym połączeniom powstają kolorowe, odważne i ponadczasowe projekty dla kobiet w każdym wieku, ceniących jakość i oryginalność.
Katasze to pozytywna energia płynąca z kolorów i piękna natury.
Do letniej stylizacji wybrałam wzorzystą spódnicę uszytą z bawełny w kolorach fuksji, zieleni i granatu oraz biały t-shirt z logo marki. Całość uzupełniłam koszem, ręcznie robionym przez kobiety z najdalszych zakątków świata. Kosz wykonany jest z materiałów pochodzących z recyklingu. Występuje w wielu kolorach i jest idealnym uzupełnieniem letniej stylizacji.

Zapraszam na stronę internetową: Katasze






Stylizacja - Katasze



Komentarze

Popularne posty